Yes och fan.

Lycka ar nar man ser att Sophia♥ ar inne pa msn och man kan tala live med henne! Hon ar tillbaka i Tyskland och allt ar bra.

Nu kanner jag att jag vill inte gora ett piss i sommar, forutom att aka ner till Tyskland och vara med henne. Jag vill inte slosa pengar pa nagot annat an henne.
Sen slits jag mellan tre karlekar. Sara, Sophia och Kings. Och jag har inte pengar att kombinera bade Sara+Kings pa Hultsfred eller att aka och halsa pa Sophia. Jag kan lika garna ta dod pa mig har och nu.

EDIT: HAHAHA Jag bara fetskoja!
Lycka ar nar Sophia sager att hon tanker komma till mig sa att vi kan se Kings ihop i sommar!
Kombinera karlekar is the shit!
































Kommentarer
Postat av: Fröken Tolf

Noelle, du är så förbannat fin och du är helt klart min nya idol! Helt ofattbart att man kan klara sig så bra på andra sidan jordklotet som du gör, skulle nog aldrig jag göra (a)

2009-03-24 @ 20:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0