Varsagoda

Kara vanner. Tankte avsloja en spannande sak for er. Kortfattat.

I boken New moon sa dumpar Edward Bella och hela familjen drar ivag. Hon blir trakig, umgas med Jacob och gor busiga saker. Inte forran i slutet av boken blir de tillsammans igen.

I Eclipse fosoker Victoria och hennes crew doda Bella, men bade vampyrerna och varulvarna slar sig ihop och dodar hennes crew. Edward friar.

I den sista boken Breaking dawn sa gifter de sig, Bella blir gravid och foder en dotter, sedan blir hon en vampyr. Volterravampyrerna kommer for att doda dottern, men sjalvklart blir det ett lyckligt slut. De angrar sig nar de ser att hon inte ar nagot hot och vander hem igen. Slutet gott, allting gott.

I och med att det ar fyra ganska tjocka bocker sa har jag harmed gjort er en tjanst. Ni behover inte lasa dem. Ni kan lamna tackkommentarer nedan.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Antar att det är det där twilight :P

2009-03-26 @ 16:56:28
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Vilken tur att du berättade detta, då slipper jag läsa böckerna.

Kram mami

2009-03-26 @ 19:49:07
Postat av: olle

HAHA, nu kan jag knäcka mina klasskamrater :P :D Tack bby (L)<3

2009-03-28 @ 12:59:43
URL: http://olleboll.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, jag tycker att de två fösta böckerna är bra. den tredje och den fjärde boken tänker jag låtsas som att dom inte finns. jag tror att jag tänker säga att jag hatar dem!



Iallafall fyran.... usch.

2009-03-30 @ 13:37:38
URL: http://sawra90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0