Var det verkligen en bra kvall?

Jag vet inte riktigt, nar jag kollar pa bilderna sa kanner jag lite "Jaha, fan vad rolig jag maste vara att ha med ut".
Innan vi gar, redan har ser jag skeptisk ut. Det bara skriker om mig "Jag vill inte med!!".




Har, pa tagstationen ser jag val kanske inte allt for glad ut. Fruktansvart irriterad pa dem for att de drog med mig ut. Sa ser jag ut. Som att jag hatar dem.


Sen, sen ger jag det en chans. Kanske, kanske kommer det bli kul.



Men nej. Den har kvallen kommer bli forskracklig!



Kommentarer
Postat av: FARMOR

VILL BARA SÄJA HEJ,HOPPAS DET ÄR BRA MED DEJ,O HÄR KOMMER BAMSEKRAMARNA

2009-03-31 @ 11:53:01
Postat av: Olle

o.O du får sluta äta så mycket, dina vader har ju blivit större nu :O

2009-04-02 @ 18:08:47
URL: http://olleboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0