Studenten

Nar jag laser om alla som ska ta studenten snart sa kanner jag mer och mer hur det inte lockar mig alls. Klart det ar upp till var och en, men jag tanker inte spendera mina pengar pa studentklader, mossan, balklanningar, frisyrer mm. Tycker det ar fruktansvart ytligt (forlat) aven fast jag vet att folk vill fira ordentligt att de slutat skolan. 
Och tro mig, det finns battre satt att fira pa an att slosa pengar for en enda dag.

Nar jag "tar" studenten sa tanker jag inte alls ta den. Jag tanker bara noja mig med att jag gjort min sista dag och inte fira med mina klasskompisar alls. Ingen bal, inget avslut, ingenting. Bara ga ur skollokalerna och veta att jag inte ska tillbaks, inte ens for att dricka alkohol och skrika.


Kommentarer
Postat av: LoEM

Vad tycker du om sommaroutfiten från forever21 som jag har satt ihop?!

2009-03-24 @ 11:22:26
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, tycker också det är onödigt med att betala för smink, håruppsättning när man kan antingen fixa det själv eller "vara som vanligt".

2009-03-24 @ 13:28:17
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: mami

Jag håller med, hoppas du tänker lika dant om 2 år.

;)

P.S För det är ju Jag och Pappa som får betala

2009-03-24 @ 14:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0