Smakligt

Efter att ha atit soppa i fem dagar med tysken (vilket jag inte har nagot emot) sa trottnade han och lag och tjatade om rakor hela sondagmorgon. Sa vid femtiden tyckte jag att han kunde fa som han ville sa vi gick till Coles och handlade rakor, calamari, jordnotssas, farska nudlar och sweet chili sas med lime och wokade ihop allt pa hostlet. Kanns lite konstigt att ata sa god mat har, eller overhuvudtaget nar man ar ute och reser sahar. Men anda, jag klagar inte, det smakade gott, vi hade rester kvar tills idag och det var hostlets kassa som betalade for hela kalaset. Moahaha!

Kommentarer
Postat av: Papap.

Du är en fuuuul människa... Inte har jag o mamma uppfostrat dig på det viset????? Ply

2009-03-23 @ 21:19:38
Postat av: Johanna

försökte kommentera på de nyare inlägget, men de funkade inte :S så kommenterar här ist :) HEJ! de va askul å snacka med dig härom dagen! Saknar dig å de ska bli jättekul å ses i höst. Du får lova att de blir massor med party med mig här i ljuvliga karlstad ;) haha

2009-03-23 @ 21:51:38
URL: http://johannaemilie.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag följer dig Noelle! :)

2009-03-23 @ 23:49:23
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0