Och och, icke att forglomma.

Den det var allra svarast att saga hejda till var faktiskt Riff. Ja jag ar serios.
Han trodde val att jag bara skulle ga och pinka eller nat nar jag kramade honom i bilen, nar jag egentligen sa hejda for tio manader (eller vad det blir nu). Stackars sate.

RIFF IN MA HEART FOREVER!!!

Nej forlat, lite for mycket Kristinehamn. Men det ar nastan sa jag kanner.

Sophia in my heart forever
Carro in my heart forever
Jasper in my heart forever
Janine in my heart..
Joe in my heart..
Stephan in my heart..

Forlat igen, men ja. Ni fattar.

Kommentarer
Postat av: Papap.

Piffen kan ALDRIG glömmas.... Han är nr 1, number one, numbero uno, #1..... Ply

2009-04-01 @ 12:30:57
Postat av: mami

Hej gumman!

Ja vad ska jag säga, vilken tur att jag köpte Riff. Varför ska man sakna sin mamma hon finns ju alltid där ändå. Älskar dej och jag saknar dej i alla fall.

Kram Mami

2009-04-01 @ 13:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0