Men jaha

Men jaha, min bror har ocksa en blogg. Och det far jag reda pa nu, mitt i natten (pa morgonen). Men anda. Var ju tvungen att satta pa mig klader, flytta pa tysken for att kunna ta mitt till utgangen pa varan sang, klattra ner for helvetessangen som nu ar dess nya namn, och ta mig en titt.
Det tycker jag att ni ocksa kan gora.

www.olleboll.blogg.se

Och nar jag satt och laste den sa kom jag att tanka pa hur det var nar jag sa hejda till alla. Inte sa fruktansvart svart faktiskt, for jag langtade mycket bort. Sen kom man till Olle som var ledsen, vilket jag inte alls hade trott (mina broder hatar egentligen mig, och jag hatar dem) och da blev det valdigt svart. Och rort, och allt sant dar som hor till med avsked.

Kommentarer
Postat av: Olle

jag var inte ledsen, det var glädjetårar, för att jag skulle få ha datorn ifred ^^

2009-04-02 @ 18:12:10
URL: http://olleboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0