fuling

Det finns en tjej har pa hostlet (eller ja, 23 ar, irlandsk och ser allmant sleten ut, mest for att hon ar fran irland och ar full jamt.) som ar lite fortjust i tysken. Jag ar inte svartsjuk alls. Mest pa grund utav hur hon beter sig. Passar pa nar jag inte ar dar. En san dar ful javel. Tar pa honom och berattar att det ar "saaa synd att han har flickvan" for hon tycker han ar "jaaattesot", sen flinar hon at mig nar hon ser mig, for hon tror att det gor mig svartsjuk.
Inte det minsta svartsjuk gor det mig. Tysken tycker det ar kul. Jag tycker det ar kul. Nar hon har gjort det sa brukar vi ligga i sangen och fnissa at henne och tala om for varanda hur ackliga irlandare ar.

Men vad jag tycker ar roligast (som tysken inte vet om) ar att varje gang jag ser henne sa pussar jag lite extra pa honom. Nar han kommer hem fran jobbet och hon ar i narheten sa kastar jag mig om halsen pa honom och pussar honom och talar om "hur myyycket jag saknat honom". Sen klammer jag honom pa rumpan, eller ger honom en puss till. Eller kanske bara kramar honom valdigt lange.
Men den viktigaste detaljen. Nar jag gor alla de har sakerna sa tittar jag pa henne. Och flinar.
Och det gor mig alldeles varm inombords.

Kommentarer
Postat av: Papap.

Det är riktigt gumman.. Ge det jävla aset... Så beter man sig inte... Hon förtjänar allt ont som du kan ge henne... Ply.

2009-03-26 @ 08:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0