Apambulansen

Carro! Har ar varan killmagnet hela vagen ner till Belgien!
Jasper kommer do.


Kommentarer
Postat av: Papap.

Ajaj gumman... En sån här vrålsnabb kärra kan inte du köra... Man måste ha spetsiaaal spetsialist kunskaper för att framföra ett sånt här vråååålmonster på allmän väg o det har inte du... Sorry... Du får höra av dig till NASA o se om du kan få komma in på deras treårs-kurs för framförande av vrålraketer för att ens få komma in bakom spakarna på denna ultrasnygga lemonnsajn... PLY

2009-03-21 @ 23:47:10
Postat av: FARMOR

HEJSAN JAG TROR NOG ATT DU FÅR LÅNA PAPPAS LILLA RÖDA, DET FIXAR DU SÄKERT,JAG SÅG DEN NÄR HAN HÄMTAT DEN,DU SKA VETA ATT JAG ÄR INNE MÅNGA GÅNGER DAGLIGEN

PÅ DIN BLOGG

HA DE SÅ GOTT O BAMSEKRAMAR

2009-03-24 @ 00:40:50
Postat av: Caroline

Scheisse vad grymt! Apambulansen är det nya svarta! haha! Verkligen uppiggande för jag börjar bli lite trött på melbourne utan riktig kvinna vid min sida!

Jag har bokat biljrett he förresten. OCH försökt ringa dig! Jag ringer snart igen...PUSS

2009-03-30 @ 17:17:03
URL: http://gmymadschwein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0