Benni blatt

Har precis bokat en flygbiljett fran Melbourne tillbaka till Brisbane den 18 Mars. Och sa har jag bokat min bussbiljett harifran Brisbane.
Sa den tredje mars lamnar jag Brisbane och aker till Byron bay. Sen stannar jag i Newcastle, Sydney och Canberra innan jag kommer till Melbourne dar jag ska se Kings, sedan flyger jag tillbaka till Brisbane igen.
Och Stephan kopte en bil idag, sa nar jag kommer tillbaka sa ska vi sticka harifran tillsammans och resa i hans bil.
Fy fan vad skont det kanns att nagonting antligen hander.



Kommentarer
Postat av: FARMOR

ÖNSKAR DEJ EN RIKTIGT SKÖN O GLAD RUNDTUR I DET STORA LANDET BAMSEKRAM

2009-02-22 @ 00:48:49
Postat av: Mami

Hej gumman!

Skönt för dej att det äntligen händer någonting. Har du några pengar kvar, eller ska jag sticka till dej en krona eller två? Hälsa Stephan och säj att han ska ta hand om dej nu när inte jag kan det.

Älskar dej.

Kram mami

2009-02-22 @ 09:01:13
Postat av: Sara

DÄR ÄR HAN! BENNI!

2009-02-22 @ 11:31:11
URL: http://sawra90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0