Uppdatering

Har inte skrivit pa bajslange kanns det som, for allt har ar precis likadant varje dag.

Jag namnde nog aldrig att Jasper kommit tillbaka, helt plotsligt skrev jag bara om honom igen, men iallafall, han kom tillbaka for han saknade oss. Sa vi talade i telefon och planerade alltihop utan att Carro visste ett skit, och overraskad blev hon nar han en dag bara kom in i rummet igen.
Sa nu ar allt som vanligt, och det borjar bli trakigt, men jag vill inte aka ner till Melbourne an, utan drar ut pa det sa lange jag kan.

Hade grillkvall forra helgen i en park har bredvid hostlet, och det var javligt trevligt att gora nagot annorlunda. Kakade, drack, Jasper spelade gitarr, bla bla, vanliga saker man gor pa en bbq.

Stephan har flyttat in i personalrummet och medans har varit pa jobbet pa dagarna sa har jag hittat en ny sysselsattning. Efter att Jasper byggt ett talt over hans och Carolines sang, sa blev jag himla inspirerad och byggde ett talt over Stephans sang, sen tog jag mina fargkritor och malade pa vaggarna inne i boningen. Sa nar han vaknar nu varje dag sa kan han se en soluppgang, ett oga, nagra trad, Sverige, min hand och min fot. Samt ett citat av Carro, pa svenska.
Och hans smeknamn pa mig ar lazy girl. Jag forstar inte vad det kommer ifran..

Imorse lag jag aven i sangen och var grinig for att klockan var "ga till taget dags" och han hade inte kommit och sagt hejda, sa jag var helt overtygad om att han sket i mig.. 10 minuter innan taget gick sa kom han dock inspringande och sa att han var javligt sen, pussade mig pa pannan och stack fort darifran. Ibland hetsar man upp sig for ingenting.

Jag tror mina svenska vanner har glomt bort mig, utom Camilla.
Ingen som hor utav sig, men det gor egentligen ingenting. Sa anledningen till att jag kommenterar det har ar att jag vill bara saga till er att ni behover inte borja hora av er, for det vill jag inte.

Till helgen ska vi ha bbq igen, och sa ar det skumparty i baren. Kanske kommer upp bilder har da.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hur skulle man kunna glömma dig :) Längtar tills du kommer hem, ska bli så jävla roligt! Supa oss snorfulla medan jag kedjeröker och tala om allt i hela världen :) Tänker på dig varje dag min vän.

2009-02-05 @ 13:45:52
Postat av: Gunilla

Noelle, dina vänner har säkert inte glömt bort dig. Tyvärr är det så att många har svårt att hålla kontakten vid liv för det kräver engagemang och tid.

Det är säkert så att några är avundsjuka på dig för att du vågade ta steget ut i världen som dom inte själva vågade göra. Kram från en vän i Götet.

2009-02-05 @ 18:27:17
Postat av: sofia

glömt bort dig? är du galen kvinna? jag har väntat som en tok på att du skulle ringa. saknar dig. massa....

2009-02-11 @ 15:24:49
URL: http://ssofiathomsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0