Hmm

Ibland så kanske jag är onödigt försiktig med mig själv. Som min tå till exempel. Den mår inte alls bra just nu, eller, det går upp och ner. Men just nu, i skrivande stund, så mår den inte alls bra. Ändå kan jag inte låta bli att pilla på den. Drar bort sårskorpor, trycker ut var, går barfota hela tiden. Det där med barfota är inte heller bra, för jag får plocka ut glas var och varannan dag ur mina fötter för att jag går barfota ute. Ända lär jag mig inte.

I förrgår gick jag in och pinkade och det gjorde ont som fan, torkade mig och såg och det var alldeles rött, och även i toastolen. Jag bekymrar mig inte så jättemycket då, utan tyckte det var underligt bara. Nu, två dagar senare så springer jag och pinkar runt 10 gånger i timmen och varje gång pinkar jag blod och det svider.

Jag vill inte bekymra er eller så, men någonting är konstigt.

Kommentarer
Postat av: Tina

men gå o fixa pencilin tar ju bort det nästan efter första tabletten..finns inget värre än uvi..stackare o i värmen med..Vem har problem med råtten nuler hoppas att det går över kramar

2009-02-16 @ 11:21:12
Postat av: mami

Gumman du måste genast gå och få pencilin, varför gå och ha ont när det finns hjälp.

Kram mami

P.S jättefina bilder du har lagt ut, särskilt på era husdjur.

2009-02-16 @ 12:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0