Hee hee

Pa tal om ColdRock. Fruktansvard dyr glass, som man egentligen inte har rad att kopa sjalv om man ar backpacker med lite pengar.

For forsta gangen i mitt liv sa har jag utnyttjat en person riktigt ordentligt.
Jag och Caroline alltsa.

Kort historia: En man (32 ar) kommer hir och ska fixa varan aircondition pa rummet. Han blir stortforalskad i Carro och ar valdigt trevlig mot henne, vill ge henn pengar och allt sant.

I forrgar sa behovde Carro posta tva paket hem till Sverige genom DHL, och de har bara ett kontor har i Brisbane som ligger sjuhelvetes langt bort. Sa vad gor man?
Ringer honom saklart och ber lite diskret pm skjuts vilket han mer an garna staller upp och gor.
Sa han kor oss dit, tar runt tjugo minuter, sa att vi far posta de dar paketen. Tar sin tid det ocksa.
Nar vi ar pa vag hem sa kor vi forbi ett ColdRock. Bade jag och Caroline utbrister i kor att vi ar sa hiiimla sugna pa glass. Jo, vad gor han inte. en ganska kraftig U-svang som tar oss in pa parkeringen till ColdRock, sticker till oss 20 dollar sa att vi kan kopa en bunke glass.
Nar vi fortsatter kora hemat sa sager jag lite diskret "Jag har aldrig sett Story Bridge" vilket ar Brisbanes finaste bro.
Klart vi hann med en liten extrasvang over den ocksa.

Vi utnyttjade alltsa en stackars man, och fy vad bra det kanns. Sa dar sa man bara vill satta ihop fingetopparna. "Hee hee hee hee"
"Hee hee"

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAH

2009-02-26 @ 16:37:55
URL: http://sawra90.blogspot.com
Postat av: mami

Mmmmm,gumman, jag ser dej framför mej just nu, älskar dej mest.

kram mami

2009-02-26 @ 17:11:40
Postat av: FARMOR

HOPPAS BILDERNA KOM FRAM BAMSEKRAM

2009-02-26 @ 19:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0