galen utekvall

Sista helgen har i Brisbane (pa ett tag) sa jag bestamde mig for att ga ut med tva svenskar har pa hostlet igar. Gick till "partydelen" har i Brisbane, The Valley, och in pa en ganska stor klubb dar som vi hade fribiljetter till.
Senare pa natten kom ocksa Stephan, och vi gick och motte upp tva tjejer fran jobbet och gick vidare med dem. Kanonpackade, men fan sa kul det var.

Hittade in pa en liten pub som bara spelade gamla attiotalsklassiker sa vi dansade dar i nagra timmar, sen bestamde jag och Stephan oss for att ga hem, stannade dock till vid nagra gatumusikanter forst och dansade dar en svang, och sa helt plotsligt var han puts vack. Blev sa javla skitforbannad till en borjan, sen bestamde jag mig for att skita i honom, sa jag borjade ga hem. Ringde Sara ocksa och beklagade mig, skrek at massa taxichaufforer pa svenska och var ganska tokig. Sen angrade jag mig och gick tillbaka for att leta upp honom och sjalvklart kommer han gaende med en javla kebab i naven. Killar och mat.

Pa vagen hem fick vi aven for oss att jag skulle rida pa hans rygg, men nar jag hoppade upp sa trillade han framlanges sa vi bada flog i gatan. Har skrapsar precis over hela kroppen nu, kunde knappt rora mig imorse nar jag vaknade.
Sen fick han aven for sig att vi skulle springa over gatan innan bilarna kom, sa han tog tag i min arm och sprang som fan, och nar vi kom till andra sidan sa halkade jag igen och gled med hela kroppen pa gatan. Tog en och en halv timme att ga hem en stracka som egentligen skulle tagit runt 40 minuter.

Idag vaknade jag upp och var verkligen skitsnygg fran igar, lag i sangen hela dagen dock, till runt halv sju. Da gick vi och kollade pa en campingutrustning som Stephan ska kopa till varan resa uppat i landet. Sen gick vi tillbaka och la oss. Runt elva snodde vi 25 dollar ur kassan i receptionen och gick och kopte en familjepizza med massa jalapenos pa sa nu har jag bajsat typ fyra ganger, och Stephan tycker jag ar skitacklig. Kanslig kille det dar.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha! JAg var nog pa vag till den dar lilla puben nar jag var pa the met sist men precis nar vi skulle bege oss slutade all energidryck verka sa jag dog och fick ga hem. Hur gar din insamling fran receptionen? Saknar er!

2009-03-02 @ 11:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0