Wickham

Har precis kommit hem fran The Valley dar jag och tysken gick och motte upp massa gamla jobbarkompisar till mig.
En utav dem ar professionell dragqueen pa en gaybar dar, sa vi gick dit och kollade pa hans show. Helt otroligt hur lackra dem ar. Kropparna ar bara WOW!
Ta bort ansiktet (for sjalvklart ser man att det ar en kille dar) sa ser det ut som helt perfekta kvinnokroppar. Urlackra!
Och vart vart vart gor dem av penisen nar de upptrader? Jo, det fragade jag, och den stoppar de bak mellan skinkorna.
Tysken var lite skeptisk till en borjan nar vi kom dit, och vagade inte ens ga och bestalla drinkar sjalv. Det fick han dock gora anda for jag tyckte det var kul. Nar han sedan mjuknade efter nagra timmar sa var det en kille som flirtade med honom inne pa toan, och da brast det igen. Men resultatet for hans beteende ar godkant. Han klarade det bra maste jag saga.
Sjalv alskade jag det.


Luke till hoger.

Kommentarer
Postat av: Papap.

Ni är ena riktiga knäppgökar... Tvinga ut den stackars Tysken på sånt... Kraken... Ply...

2009-04-01 @ 19:06:19
Postat av: Sara

Haha :D Kommer igåg "kvinnokarlarna" ifrån thailand. dom var sjukt mycket snyggare än de riktiga flickorna som var där!

2009-04-02 @ 12:22:30
URL: http://sawra90.blogspot.com
Postat av: Olle

Och jag fick inte följa med :O jag hade med köpt biljett om jag vetat om att ni skulle på sånt här kul :D Vi får dra till Pride i år om du inte bestämmer dig för att stanna ett år till ^^

2009-04-02 @ 18:11:16
URL: http://olleboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0