Inte lika tryggt som hemma

Vaknade imorse utav att jag hade san javla dalig andedrakt. Tack fylle-pizzaslicen igar.



Nu ar klockan runt sju pa morgonen, och for en timme sen sa satt jag, Oskar och en kille som heter Frazer har i receptionen. Lyssnade lite pa musik, tjotade, allt var som vanligt. Folktomt dock, forutom oss tre.
Da kommer det in tva svarta killar som bara star och glor pa oss, pa andra sidan receptionen. Vi forklarar lugnt och trevligt att vi inte har nagra rum och ber dem ga. Da far den ena utav dem damp och bara river ner allting som ar pa receptionen over oss (notera att det ar mindre an en meter mellan oss och dem) och borjar sedan skrika pa oss samtidigt som han gar ut darifran. Frazer skriker tillbaka och gar sedan runt receptionen for att plocka upp allt som var pa golvet pa andra sidan tillsammans med den svarta killens kompis. Helt plotsligt hor vi hur det borjar skrikas utanfor, sa allihopa skyndar ut. Da har killen borjat skrika pa tva andra forgangare som bara gick forbi, och kom sedan tillbaka for Frazer. De hamnade i ett storbrak och bara flog omkring pa gatan, och nar den andra svarta killen sag att hans kompis blev slagen sa flog han ocksa in och borjade sla Frazer. De tva killarna som gick forbi pa gatan hoppade ocksa in och borjade slass, medans jag sprang in i staff rummet och vackte Sascha och sedan sprang tillbaka och ringde polisen. Dar hamnade jag dock i ko (till polisen(?!)) sa jag la pa och skyndade mig ut till de andra som hade lyckats fatt ivag de tva svarta killarna.
De var mer an fulla kan jag saga. Och det ar da man blir lite skraj, for det hander mer an ofta att man sitter har sjalv.

For ett tag sen kom det in en kille som borjade hota de bakom receptionen med en kniv, men Jamesy, som jobbade har da, lyckades banda bak hans armar och kasta ut honom. Som tur var sa kom polisen och tog honom strax efter.
For en manad sen ungefar, sa blev bensinstationen precis har bredvid ranad utav en kille som bodde har pa hostlet.
Och varat rum har inget las pa sin dorr.

Ska bli sa javla skont att lamna det har stallet imorn.
 Bye Cloud9, I will, and will not, miss you.

Kommentarer
Postat av: FARMOR

jösses flicka va det händer saker där du är,jag hoppas att det lugnar ner sej,önskar allt gott till dej och många bamsekramar

2009-04-04 @ 11:27:25
Postat av: Mami

Men gumman... Du får väl visa dina karatekunskaper, du är väl inte världsmästare för ingenting. Om några timmar ska vi upp och fira morfar.

P.s Färjestad vann igår tur att du höll tummarna.

2009-04-04 @ 11:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0