Hejda Brisbane och Cloud 9

Det har kan bli ett av mina sista inlagg fran min kara stad Brisbane. Och ja, det ar verkligen min stad. Hatkarlek i massor, absolut, men det ar har jag har bott, jobbat, levt, traffat mina allra basta vanner och haft allra allra roligast. Jag alskar Brisbane. Synd bara att jag har varit har for lange, annars hade det inte ens funnits med hat i min karlek hit.

Imorgon aker vi som sagt, jag och tysken. Eller ja. Om sex timmar aker vi harifran. Uppat i landet, aterigen.
For er som kanske inte riktigt vet hur planen ser ut (vi sjalva har knappt detaljer pa varan plan an) far har vara stora drag.
Ska ta oss upp for ostkusten och gora allt det som jag missade pa vagen ner plus lite till. Hela vagen upp till Darwin ska vi, for att sedan aka nedat i landet till Alice Springs och Ayers rock (Uluru). Darefter aker vi raka vagen ut till Brisbane, dar jag flyger upp till Cairns for att flyga hem, och tyskern aker nedat och fortsatter sin resa runt hela landet.




Javligt suddigt, men ge mig lite cred anyway. Det roda ar resan jag redan har gjort sjalv. Det blaa ar det som jag och tysken kommer gora nu.





Forresten, nu nar jag har fatt tillbaka minneskortet sa funkar inte kameran. Fan javlar skit. Den vagrar att starta, och nej, det ar inte batteriet.

Vafan ska allt handa mig for? Va?!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0