minneskortet

Stannade uppe till nio i morse, sen tvingade jag mig att ga och lagga mig hos tysken. Har dock varit grinig pa honom hela dagen. Inte bara grinig, det ar en underdrift. Jag har varit sur, forbannad, ledsen, allt som gar.
Jag hade fan allt pa det javla minneskortet. Brisbane, Sydney, Melbourne, alla Kings Of Leon bilder och videor. Och sa tappar han bort det. Han letade overallt hela morgonen, medans jag lag i sangen och tyckte synd om mig sjalv.
Talade inte med honom, talade inte med nan, var bara sa javla forbannad.

Sen bestamde jag mig for att ta tag i mig sjalv, ga upp ur sangen och borja packa mina saker for imorn. Sitter pa sangen (min andra sang dar vi har alla vara saker) och kastar saker omkring mig och helt plotsligt. Dar, framfor mig, ligger det javla minneskortet. Pa nagot satt har han fatt upp mig dar. Fraga mig inte hur.
Det spelar ingen roll langre dock.

Kommentarer
Postat av: Sara

jag är glad för din skull ;D

2009-04-04 @ 13:27:19
URL: http://sawra90.blogspot.com
Postat av: Emelie

Fan vad bra!

2009-04-04 @ 14:16:35
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0