Hemresa

Nu, om fyra dagar, skulle jag egentligen akt hem. Det kanns fan konstigt. Att tiden har gatt sa javla fort.
Tji pa er, ni som trodde att jag inte skulle vaga aka. Tji pa er, ni som trodde att jag skulle komma hem direkt och tji pa er, ni som inte visste ett skit. Har ar jag nu, trivs battre an nansin, och ar fruktansvart glad att jag valde att stanna langre.


Och TACK FARMOR for pengarna! Jag har faktiskt massa bilder pa blommor till dig harifran, men bloggen ar sa javla seg, sa jag mejlar dig dem nan dag istallet.

Forlat ni som forsokt ringa (Gunilla) men telefonen har varit tot lange. Nu ar den dock laddad igen sa ni kan ringa hur mycket ni vill.




Babyblackfiskar till middag en dag.


Sovplats i bilen. Trangt, jaaaaa.

Kommentarer
Postat av: Papap.

Du är tuff gumman.... Men det visste vi ju redan... Iaf du och jag... Stanna så länge du vill... Ply

2009-04-30 @ 09:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0