Allra, allra sista blogginlagget fran Cloud 9, Brisbane.

Jaop. Lite sorgligt kanns det faktiskt.
Just nu ar tysken runt och tar kort pa hela hostlet. Hittade en kamera inne pa kontoret, sa vi tog den. (Forlat, det ar verkligen inte sa jag ar uppfostrad, men just nu, har, sa galler survival of the fittest, okej?) Tror nastan den ar battre an min kamera ocksa.
Iallafall, far se om min vaknar till, annars vet jag inte nar jag kan lagga in bilder nasta gang eftersom jag inte har nagon sladd till den. Och jag vet haller inte nar jag kan blogga nasta gang.

Och for sakerhets skull. Skulle ni inte hora av mig eller fa tag i mig eller nat, sa heter tysken Stephan Nitzsche. Bor ursprungligen i Hamburg, 21 ar. Hans telefonnummer ar +61458498036. Om jag skulle mystiskt forsvinna, sa ar det han.
Lita aldrig pa tyskar. Leta ratt pa honom. Destroy him.

(Nu sa han att han skulle andra sitt nummer, sa kom ihag det.)

Men jag tror nog det ska ga bra. Tre manader. Vilken campingsemester.

Hej so long cowboys.

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej, det får vi verkligen hoppas att det inte händer dig något. Ha nu en bra upptäcktsresa och ha det så trevligt du och "tysken". Men du...håll bättre ordning på dina saker hahaha..

Många kramar/Gunilla

2009-04-05 @ 09:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0