sexnoveller

Jag har enormt tråkigt och kan inte sova så jag ligger och läser sexnoveller från den o så passande sidan sexnovell.se.
Det är fruktansvärt roliga berättelser och ibland skrattar jag högt, till exempel när jag läste det här;

-Bit i den, för nu kommer det nog göra lite ont.
Jag tog tröjan och bet fast i den. Han fortsatte att jucka och det kändes som om han kom längre och längre in för varje gång. Plötsligt tog han ett rejält tag om mina ben och stötte med all kraft kuken i botten på mej. Det smärtade och pulserade i hela kroppen när han spräckte min mödomshinna, jag skrek till och tårar trängde upp i ögonen...
-Aaaajjj...
-Schh... Inte så högt.
-Men det gör ont, var försiktig.
Han stannande upp och jag kunde känna hur kuken pulserade i mig. Han smekte mej över kroppen och långsam så avtog smärtan i fittan.
-Känns det bättre?
Jag nickade. Långsam började han knulla mej, jag fylldes upp totalt av hans kuk, den spände i fittan och det kändes helt underbart.
-Åhh gud så skönt.... Knulla mej.... oh shit shit shit...
-Åhhh din lilla slampa, du gillar att bli knullad av gamla gubbar va....
-Ooooh ja, fortsätt knulla mej...
-Säg att du är en liten slampa...
-Jag är en slampa... jag är en slampa...
-Gillar att få kuk va, gillar att bjuda ut dej till din pappas polare...
-Det är första gången... ahhaaa aaaahh...
Jag fick stöna fram orden.
-Det säger du bara... Din lilla slyna



Undrar vilket kön som har skrivit den här berättelsen. Kvinna eller man. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0