Ryggsäck

Idag har jag packat min ryggsäck, enbart för att känna hur det skulle vara att ha den på ryggen. Jag packade ner ytterst lite saker och sållade bort hur mycket som helst för att jag kände att det inte skulle behövas. När den var färdigpackad och jag kände mig nöjd fick jag tillslut upp den på ryggen.
Herregud säger jag bara. Det är ett monster som väger hur mycket som helst.
Jag kommer att ta bort minst hälften av det jag har packat, och kommer nog gå omkring naken mest hela tiden där nere. CrazySwede.







Här är även en liten del av mitt reseapotek. Mjölksyrebakterier.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ryggsäcken är ju större än vad du själv är. Se till att lägga in några tyngder i bh så du inte ramlar baklänges. kramar

2008-09-01 @ 20:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0