Myskväll

Igår hade jag och Camilla en nostalgikväll i friggeboden. Vi handlade på oss allt som går att äta och dricka och bar ner täcken, tv, dvd, filmer, kuddar, bra humör med mera.

Camilla letar filmer.




Jag godkänner.





Vi startade mjukt med Scooby doo, ett paket bullar och Schweppes. Camilla tände på alla cylindrar.

"De här går ut imorgon, bäst vi äter upp allihop!"



Efter bullmölande och Scooby så blev det Chips och Bridget.
Jag har ett munsår. Det smakar järn när jag slickar på det.



Sen åkte mina bralls ner rysligt långt under American pie 2.
Taste ma ass, Esmeralda und Quasi.
Det här skulle jag nog kalla min sexigaste sida.



Camilla har också en sådan. Jag diggar vecken under öronen.




Efter onani till Deltagänget fick vi se oss besegrade och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0