Jahopp

Nu är det inte långt kvar, otroligt nog har jag ingen resfeber än och nervös är jag inte heller.
Jag ringde till Mårten idag, så han kommer ut till Arlanda och möter mig på lördag. Då kommer jag bli känslig. Jag hatar att säga hejdå till folk jag tycker om.

Idag var jag och mor inne i stan på förmiddagen. Hon hade köpt en låda godis till mig som hon tyckte att jag skulle ha på flygplanet.
Vi åkte och käkade sushi, sen knallade vi en sväng på Kristinehamns gata, och sen tog vi en fika. Nästa gång vi ses är också på flygplatsen :/  ♥

Senare nu på eftermiddagen åkte alla in och käkade på thairestaurangen i stan. Jag älskar verkligen min släkt, alla är helt jävla tokgalna och tokroliga och jag skrattar röven av mig jämt och trivs.

Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0