Hey everybody

Nu har jag ganska precis landat i Cairns.. Det ar varmt som satan och palmer overallt, jag alskar det! Nastan ett ars depression borta sa dar, POFF, tack vare nagra palmer. Nu ska jag snart in till stan och leta upp mitt hostel, sen ska jag ta en lang dusch for jag ar acklig som fan..
Flygesan gick pissbra, landade dock ovantat i Bangkok ocksa, och fick sitta dar ett tag. Tullarna gick ocksa bra, det var ett annat backpackergang som fastnade i karantanen precis innan mig, men jag kom igenom pa en minut.
Ska skaffa telefonkort ocksa sa jag kan ringa hem.

Aja, ni vet att jag lever, an sa lange.

Puss och kangaroohejda


Noelle

Kommentarer
Postat av: Papap

Sköööönt..... Nu kan man slappna av lite... Vet att du är framme. Ha det gott nu gumman. Ply.

2008-09-29 @ 08:38:03
Postat av: Papap

http://www.timeanddate.com/weather/australia/cairns

För de som vill se...

2008-09-29 @ 09:20:51
Postat av: mamma

Äntligen!!!! Fick ditt brev när jag la mig, undrade vad det var som stack mig i ryggen. Som vanligt började jag gråta när jag läste brevet. Längtar redan efter dej. Men bry dej inte om det utan ha det jättebra nu, som bara du kan ;)

Kram Mamma

2008-09-29 @ 10:08:09
Postat av: Hannah

WOHO!

have the time of your life!

2008-09-29 @ 13:34:48
Postat av: Emelie

Fan vad coolt Noelle! :)

2008-09-29 @ 17:09:20
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: Moster

Hej,

Vad skönt att du har kommit fram och att allt gick bra. Ha det nu så jättebra och var rädd om dig.

Många pussar och kramar// Gunilla

2008-09-29 @ 18:45:04
Postat av: Camilla

Hälsa the kangaroos :)

2008-09-29 @ 20:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0