Flash med ny frill samt ett armband

Min mamma köpte två armband när hon var i Bulgarien. Ett till henne och ett till mig. Vi ska ha dem på oss när jag är borta och när vi kollar på armbanden så ska vi tänka på varandra.
Tänk er. Jag kämpar klättrandes uppför Uluru. Det är varmt, det är flugor överallt och det blåser lite. Jag når efter en tid toppen och sträcker på mig där uppe. Jag känner mig nöjd. Solen håller på att gå ner, och jag sätter mig i skräddarställning för att titta på den. Jag är varmt efter klättringen och drar upp ärmarna på min tröja och där, på min vänsterarm sitter armbandet.
Jag tänker på min mamma, tittar på solen och ler.









För att avsluta den här fina fantasin på ett bra sätt; Min arm är hårig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0