Five thousand and four hundred different songs.

Tack Marie :)

På min högra hand är alla naglar rosa och på min vänstra hand är alla naglar röda. Jag kan inte bestämma mig för vilket som är snyggast.
För drygt två veckor sen klippte jag av mig alla naglar på den röda handen, för min bror lärde mig att spela några låtar på gitarr och jag fann det mycket lättare att ta ackord utan långa naglar, och på den rosa handen klippte jag av mig tumnageln och pekfingernageln för att kunna spela properly.
Nu är det då så att på min röda hand har jag fem korta naglar, och på min rosa hand så har jag två korta och tre långa naglar. Det ser helt miffat ut.
Vad vill jag ha sagt med det här?
1: Jag kan inte bestämma mig för vilken färg som är snyggast.
2: Det ser helt miffat ut med blandade långa och korta naglar.

Jag har en annan sak att säga också, som gör att jag inte kan sitta här särskilt länge till.
Min far har köpt en jukebox med tillhörande skivor. Närmare bestämt 2700 singlar, vilket betyder 5400 olika låtar. Am I happy? JA! Kan jag spela de här små sockervaddsgodisarna? JA, det kan jag, för jag har en fucking LP! Am I happy? JA!
JA JA JA JA!
Vad vill jag ha sagt med det här?
Jag har inte tid att sitta här, för jag och min far ska lyssna igenom så många singlar vi orkar nu ikväll.
Jag älskar verkligen gammal raspig, hackig musik.




Nu har jag exakt fem dagar och sju nätter kvar i Sverige. Sen är det bye.
Bye allt. Bye alla.
Jag ska byta liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0