Fan

Kom precis ut på mitt rum och insåg att jag glömde att pinka innan jag sprang ut hit. Fan fan fan fan. Bara för det så tänker jag på det hela tiden och bygger upp en sån enorm kissnödighet så att jag snart sprängs. Vafan, bara för att jag glömde att pinka så borde jag väl ändå kunna hålla mig tills imorn när jag vaknar? Men nej, min kropp har ställt in sig på någon konstig försvarsmekaniskm. Pinka innan du går ut, annars dör du. Jag vågar inte gå ut och pinka i mörkret, så jag dör nog.

Förut så skulle min bror gå in och duscha. Då skyndade sig min mor in och bajsade innan honom. Det tyckte jag var roligt. Så när hon kom ut så gjorde jag samma sak. Trängde mig före Gaste, skyndade mig in på toan och bajsade jag med.

Jag har ettusentrehundrasextioåtta kort på Kings Of Leon på min dator. Är det det som kallas besatt?



Camilla, min lista till på fredag. Vad fattas?


  • Friggeboden
  • Två madrasser
  • Två kuddar
  • Två täcken
  • Ett element
  • En TV
  • En dvd
  • Godis
  • Vin
  • Pyjamaser
  • Bartok (the one and only)
  • AC/DC skiva

Jag ska iallafall känna mig som fjorton igen. Förutom vinet.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Lakan tack! och glas att dricka vinet ur :) annars är allt med, men kanske show girls eller basic instinct?

2008-09-17 @ 16:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0