Drinksällskap

Igår åt vi mat och drack alkohol på the pub.





Tina en aning sugen, tyvärr fick hon köra. HAHA


Camilla är glad.


Tredje bordsbytet, innan Lina och de kom.


"Aaah"


Hejdå mami, nu drar vi.



Camilla och Andreas var snälla och bjöd på sovplats, men sen var Camilla mindre snäll och tvingade mig att spela Yatzy med henne när vi kom hem, fruktansvärt alkoholpåverkade. Jag utklassade henne rejält dock :) Sen gick vi och la oss och jag lyssnade på kings nya album och blev smått emotional och fick massa bra idéer. De kändes dock inte lika bra när jag reflekterade över dem när jag vaknade.
 Imorse var jag tvungen att slänga ut handen och ta i golvet för att försäkra mig om att jag inte alls höll på att gunga iväg bort på Stilla havet.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0