Bye u guys ♥

Jag kommer inte ha tid att uppdatera här imorn innan jag åker, så jag passar väl på att skriva mitt sista inlägg ifrån Sverige här och nu. Och nej, jag är inte uppe för att jag är nervös och inte kan sova, utan jag är uppe för att jag håller på att packa och för att jag lägger in massa låtar på iPoden. 
Min väska är min största vän och största ovän just nu. Jag kommer ha allt jag äger där i, samtidigt som den krossar min rygg. Jag är helt övertygad om att jag kommer tröttna på den redan första dagen där nere, och slänga massa skit som jag har, ändå har jag inte med mig mycket.
Tavlan, Hannah, har jag packat ned, och den lilla rosa, glittriga ponnyn som jag fick av Marie och Johanna är också med :)

Nu är det mail som gäller, samt bloggen und facebook för att hålla kontakt. Ringa orkar jag inte göra.

Nästa gång jag skriver är jag i Australien. Om jag lever.
Tänk på mig.

Hejdå, hejdå, hejdå.



Kommentarer
Postat av: johanna

ja kommer sakna dig. sen så vill ja bara påpeka att den inte är en ponny utan en enhörning ;) tihi^^

lycka till!!!

2008-09-27 @ 09:11:26
URL: http://johannaemilie.blogspot.com
Postat av: Marie

Nu är du verkligen där borta, helt sjukt att tänka att du faktiskt är på andra sidan jorden. Ha de så kul och kom ihåg att pussa Australienarna nu ;D

2008-09-28 @ 20:35:44
URL: http://miissmii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0