Bullar på pressbyrån as in pdp.

Tre nätter kvar i Sverige..

Idag har jag fått avskedspresenter :)
Jag och Hannah åkte in till Kristinehamn för att möta upp Johanna och Marie. Jag och Hannah tyckte att vi var lite bleka så vi solade en liten sväng innan de andra kom, sen gick vi och käkade pizza.
Väldigt trevligt, jag kommer sakna dem, och har gjort det också. Hannah hade målat en tavla till mig, och Johanna och Marie hade köpt ett älgkort, ett par solglasögon och en liten mjukisponny som var rosa och glittrig med motiveringen "precis som oss!". Ja, precis som er. Jag ska ha med mig tavlan och ponnyn i väskan, och varje kväll ska jag ligga och gosa med den, och varje gång jag stöter på en motgång så ska jag kolla på Hannahs tavla.

Bilderna får ni imorn. Då ska förresten jag och my relatives iväg och käka på kvällen och innan det ska jag och mor hitta på någonting.


Jag såg att Sara fått körkort idag, Congrats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0