Badtankar hej vilt

Jag som faktiskt, tro det eller ej, tycker det är mysigt att bada på natten får väl tänka över det en extra gång.





















Vem vill brottas med en sån här?

Jag har för övrigt börjat gå från allt-löser-sig-bara-man-kommer-dit till kanske-man-ska-börja-fundera-på-hur-det-blir.
Jag trivs inte med det.
Jag har inte byggt upp en enda liten bild, och jag tänker tvinga mig själv till att inte bli nervös eller fundera ens något och bli orolig än.
JagJagJagJag.

Allt löser sig bara man kommer dit.

Förresten så har jag faktiskt byggt upp en bild. Och det är att jag träffar helsköna typer där som gör att jag aldrig aldrig aldrig längtar hem till de i Kristinehamn vars största nöje är att gå på statt där på helgerna. Inga fel i det i och för sig, man gör som man vill.
Ha! Det är fel i det! Ni är dumma i huvet! Hör ni det? Helt jävla blåsta.

Ju mer jag tänker på det, ju mer vill jag härifrån.





Camilla, utöver aggressionen, jag ska in till stan imorn med mor. Lust att ta en fika?
Är inne klockan ett, ring mig.




Kommentarer
Postat av: Camilla

Sorry att jag missade fikan! Stod hemma och kockade i mitt kök. Men i morgon och på fredag är jag ledig. jag ringer då!

2008-09-03 @ 16:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0