Amerikanska pannkakor, Fleetwood Mac och en mobiljävel

När jag satt och kikade på våra bilder från USA fick jag ett ruskigt sug efter amerikanska pannkakor när jag såg IHOP.
Jag var tvungna att göra mina egna. Smält smör, socker, florsocker och baileys över dem. Jag orkade tre, sen sprack jag. Nästan.




Min mobil har nu dött och jag sörjer den väldigt.
Varje jävla gång man satt och skrev ett meddelande - Poff - låser sig.
Varje jävla gång man skulle ringa någon - Poff - låser sig.
Varje jävla gång man ens skulle använda den - Poff - LÅSER SIG.
Igår kväll fick jag ryck på den - Poff - arton delar i golvet samt ett sprucket batteri.

Nu sitter jag här med en lila Ericsson från 97 eller något. Men jag ska ju som sagt låsa upp min andra. Om jag får tummen ur.




Fleetwood Mac ja, lyssna på landslide.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0