Vecklig uppdatering.

Folket, jag lever, och nu har jag snott Sophias kamera och lagt ut hennes bilder istallet varav det mesta nu ar pa mig. Se och njut.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Jag och Aaron i Cairns.



Cairns



Me och mr varldens snyggaste fransman




Airlie beach.




Whitsundays, ocean rafting och snorkling.







Rockhampton, rodeokvall.



Agnes water, jag och Sophia.






Brisbane, utkik over en del av centrum fran hostlet.












Snart ar det jul ja, och har star det julkorer overallt. Vi var tvungna att skapa lite julstamning.



Varldsbasta maten.



Frukost.



Nej, jag har inte stadat i tva timmar och sedan gatt direkt upp till taket i all svett.



Som sagt...



Sophia forsoker lara mig, jag suger.



Mys i korridoren.




Korta historien fran den har kvallen.
Allihopa hade sett fram emot att ga ut till en stor klubb, allra mest jag.
Marcel lyckas fixa fribiljetter at oss tva.
Jag  har ingen sjalvkontroll som jag har namnt tidigare och sog i mig goon och whiskey som en svamp, dackade pa toan (igen) och somnade efter manga timmar i Sophias sang och missade alltihop.
Sophia gick och la sig i min sang, som da hade drabbats av bedbugs och blev biten over hela kroppen, krop ner till mig i sin vanliga sang och forde over de sma liven dit, sa vi tillbringade natten i dvdrummet.
Ibland har jag himla tur.
Ibland har jag aven himla tur att jag har varldens snallaste vanner, for mitt i natten, nar jag sov som allra bekvamast pa toan, sa stadade Sophia och Lars alla toaletter och koket och allting at mig.
Jag ar sa javla dum.


Lars, en kille fran Holland, spelar sackpipa for alla.



Joe forsoker prova, men det gar inte lika bra.



Marcel bakifran.



En halvdod manniska i dvdrummet.



Lindrigt resultat av bed bugs.





Sleten, ja.



Min och Sophias dagliga humor pa tyska.




Igar akte Marcel och nagra till pa en overnattstur till Nimbin, och min madrass hade inte blivit sprayad an och var fortfarande full med bedbugs, sa jag snodde Marcels sang och sov dar inatt.
Jobbet som stadare ar finfint, idag fick jag torka upp spyor over hela killtoan och se glad ut. Jag bidrog nastan med nagra pizzor.

Just det, i nagra dagar nu sa har jag snackat lite med en kille som ar lite underlig, men helt okej trevlig. Anthony heter han.
 Idag nar jag kom ner till receptionen sa satt det en lapp dar.
"IF YOU SEE WILLIAM DUKES (CALLS HIMSELF TONY/ANTHONY) CALL THE POLICE. THEY WANT HIM!"
Jaha, dar blev det en liten stum reaktion och nagra fniss. Snacka om att kanna sig lurad.

Just nu har Marcel nattskiftet, men han gick och la sig, sa nu sitter jag sjalv och ugglar. Himla kul det med.

Kommentarer
Postat av: Papap

Skönt att se lite bilder på dig gumman... Snygg... Lik pappa sägs det... Ply

2008-11-16 @ 20:48:02
Postat av: mami

Tycker nog att du är lik din mamma, lika fin som alltid. Eller........

Kram mami

2008-11-17 @ 12:00:18
Postat av: KelocC

Nice blogg :D

2008-11-17 @ 12:06:12
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: Moster

Hej Svejs! Nu måste jag lägga mig i ovanstående talare. Du är väldigt lika din mamma på bilderna så tyvärr Johan så har nog likheten gått över till Yvonne. Ha det så bra även ni i Värmland.Puss

2008-11-18 @ 18:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0