Harligt

Tack fader for den snalla kommentaren i det tidigare inlagget..
Jag kan inte sova, beror delvis pa att jag har bed bugs i min sang och delvis pa att vi inte har nagon aircondition. Sa nu sitter jag i receptionen (mitt nya hem) och haller Marcel sallskap, som har nattskiftet.

Och, jag har precis skrattat roven at mig. Jag skulle helst vilja saga att jag inte kanner den har killen... Ah, to hell with that! Chrill of the Hill, You rock! I'm proud to know you! Haha

Kille, 18 ar, klasskamrat, fullstandigt galen!





Maste ocksa saga att jag trivs alldeles ypperligt pa det har hostlet, aven fast det ar litet, ganska sunkigt och har bed bugs..
Det ar i princip bara backpackers som jobbar har, och nu efter en vecka ungefar, sa har man lart kanna alla, sa man gor lite som man vill och gar hur man vill.
Alla talar med alla, och skamtar och har sig. Alla tar och ger.
Jag,  till exempel, som inte borjar jobba har forran imorn (och da far flytta in i personalrummet med de andra) har suttit med de andra i receptionen i x antal dagar nu, gratis internet, gratis dricka, gratis mackor. Och ingen bryr sig, for alla kommer och gar som de vill har. Alla ar trevliga och bryr sig.
Varje kvall ar det party pa "taket" som ar, just precis, taket har pa hostlet. Alla samlas dar for att dricka eller bara umgas.
Helt toppen.
Och imorn kommer Sophia och Nina. Annu mer toppen.
Nasta vecka kommer Elvis.
Kunde inte vara battre just nu.



Jo, just det. Pa den har gatan som vi bor pa ligger det fyra hostel precis bredvid varandra. Och det som ligger bredvid oss ar ett valdigt fancy och dyrt hostel och vara hostel ligger alltid " i luven" pa varandra.
Sa igar nar vi satt ute pa taket och tjotade sa, tjoffs, smashade det ett agg mellan mig och en annan kille. Visade sig att de pa hostlet bredvid, Chill, stod och kastade agg pa oss. Vi har dock en galen irlandare har som tyckte det var helt otroligt roligt, vilket det faktiskt var, sa han stallde massa bord pa varandra, stallde sig pa dem och moonade.
Sedan skrek han en massa oforstaeliga ord till dem. Lat ungefar sa har, de ord jag snappade upp;
-You! You with your fancy kitchen and a lot of toilets! We have bed bugs, do you hear that! Bed bugs! That's more than you have in your clean nice hostel!!
Alla skrattade iallafall som fan, och sen, nar klockan borjade narma sig tre pa natten, sa var det bara jag och tre irlandare dar, inklusive honom. Sa da bestamde de sig for att de skulle kasta agg ocksa. Men inte bara ett. De slangde ivag 18 agg pa deras byggnad och pa folket dar. Hur javla roligt som helst, aven fast deras manager kom over till varan manager och hotade med polisanmalan. Nar varan manager kom upp och sa till oss sa spelade vi bara dumma, och han tyckte det var lika roligt som vi gjorde.
 Ar det inte great sa sag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0