Bilder fran Brisbane


Stuart bestamde sig for att hedra sitt hemland nar vi gick ut.



Sophia skapar julstamning.



Fagel som ville ata upp vara kakor.



En White Chocolate Mocca och en blueberry bagel till dig, pappa.





Possum i botaniska tradgarden.







Marcel och jag, frukost.



Bu!











Sprungit i regnet i tjugo minuter. Pissblota.





Forsta, och formodligen enda, palmen i Brisbane.



China town.



Sophia och jag.



Utsikt fran taket pa hostlet.







Marcel i receptionen.



Carro, en tjej fran Lund, och Jasper, en kille fran Belgien. Varldens basta gitarrspelare.





Glasogon farfar, fel hall.



Glada tjejer som precis fatt nagra dagars jobb.



Johanna och jag, en tjej fran Sverige spm jobbar har.



Utflykt i Botaniska tradgarden.











Claire.


Fladdermusbajs pa Jaspers byxa. Overraskande roligt.



Kommentarer
Postat av: Papap.

Jag vill inte ha nån bagel... Jag vill ha en Chocolate chip cookie eller en Chocolate chip muffin....

2008-11-26 @ 20:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0