Money

Idag fick jag rycka in och jobba, wieho, jag behovdes. BEHOVDES.

Jag och Sophia tillbringade dagen med att ga och ata lite sushi, kopa mat och kopa harfarg. Jag som ar valdigt slarvig med att ladda mobilen hade den i min vaska, dod, tot.
Gick tillbaka och fargade haret pa henne, och nar hon kollade till sin mobil sa hade hon atta missade samtal och ett meddelande fran Claire dar det stod att jag skulle ringa henne eller freestyle sa fort jag bara kunde for de behovde folk. Ringde upp Claire men fick inte tag i henne, sa jag skyndade mig till hostlet for att satta pa mig min "uniform" och skyndade sedan till taget.
Fick jobba fem timmar, vilket gjorde att jag tjanade runt 100 dollar bara idag.
Lamnade aven mina papper sa snart far jag in pengarna pa kontot.

Nu tittar jag och Marcel pa Hancock.

Hejsvej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du BEHÖVS.... Nånstans... Finns plats för alla vet du.....Ply

2008-11-24 @ 22:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0