Heja

Nar jag loggade in pa facebook forut sa sag jag att "Yvonne förbereder lördagsmaten för hela familjen 11 st".
Jag hade valdigt garna ocksa varit hemma och fatt maten forberedd av min mamma tillsammans med familjen :(

Nu ar vi i stadsbiblioteket och har precis skrivit vara cv:n, sa nu ska vi ge oss ut pa stan. Nu javlar.
Vi letar aven lagenhet som galningar, men det ar inte manga som behover tre pers. Sa nu planerar jag  och Sophia att gora oss av med Nina, typ dumpa henne i floden sa att vi kan flytta ihop sjalva. Hon ar ju fran Tyskland, sa ingen kommer sakna henne nar hon ar borta.

Jag stadar som sagt koket och toaletterna och det ar sa javla snuskigt, speciellt killarnas. Kan man inte sta och pinka som jag skrev tidigare, sa ska man sitta. Punkt slut.
I koket har vi kackerlackor varje dag, men jag tycker det ar ganska hemtrevligt att ha de springandes omkring. Dodar man en sa kommer det fyra andra, darfor later jag dem vara.

Nar vi far en lagenhet, sa ska ni fa skicka losgodis till mig, for det finns inte har, och det ar nagonting jag verkligen saknar. Losgodis och saltlakrits.

Varan plan just nu (min och Sophias) ar att stanna har till januari nagongang, da aker hon till Nya c-land och jag aker ner till Byron bay for att ga pa reggaefestivalen dar tillsammans med Tim. Sedan kommer Kings hit, sa jag ska se dem antingen pa the goldcoast eller i Sydney. Eller pa bada stallen.
Why not?


Laddar upp mer bilder pa sondag, for da har Marcell nattskiftet i receptionen.


Heja mig for att jag valde att utforska varlden nu. Jag har aldrig tidigare traffat sa intressant folk.


tjipp

Kommentarer
Postat av: mami

jag tänker på dej, även när jag står och gör mat till familjen. När du kommer hem ska jag göra mat till dej också.

kram mami...........

2008-11-14 @ 10:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0