Bilder


I Airlie beach at jag en friterad korv :) Haha. Mamma, du far gora det at mig nar jag kommer hem.



Jag och min alskade.




Snorklade vid Whitsundays.



Snorklat i en timme. Sag en fisk som var storre an Riff ungefar tva decimeter fran mitt ansikte.




Sen at vi lunch pa den har stranden som var helt otrolig.




Halsning och Sophias rov.



En rocka simmade forbi mig nar jag gick i vattnet. Ar de farliga?



Mys pa utkiksplatsen




Mys innan bussen till Rockhampton. Rodmosiga efter en dags battur och snorkling.




Sophia mitt livs karlek.



En kille kom och gav oss gratis ansiktsmasker i Agnes Water.. Precis alla satt och var grona i ansiktet.




Elvis, min italienska man i Bundaberg. Mamma han foljer formodligen med mig hem och gifter sig med mig. Och han ar bara tio ar aldre.



Varan piratutkladnad. Bilden suger, vilket ar synd for vi var verkligen snygga,



Hollandska och Svensk kille.

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej, Det finns vissa rockor som är giftiga och tom dödliga. Så se upp i vattnet.

Vilka härliga bilder du har tagit. Jenny och Filippa sitter här och tittar på bilderna dom också. Alla hälsar inkl marcus Puss o kram

2008-11-06 @ 20:24:30
Postat av: Grete

Aah....Jag blir avis på värmen när man sitter här och fryser av tårna ;D



Kramar&Lycka till

2008-11-06 @ 21:48:13
URL: http://www.thebestofgrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0