Address

1) Min address ar:

Cloud 9 backpackers
350 Upper Roma Street
Brisbane, QLD, 4000
Australia

2) Jag har det for tillfallet valdigt bra, allt kanns toppen.

3) Jag kommer hem tidigast i Maj. Kanske senare.

Camilla Kvick, jag saknar dig och kunde jag skulle jag skicka en kram i en julklapp. Men du far tva stycken nasta jul istallet. Sa generos kanner jag mig just nu.


Kan beratta lite om en vanlig dag har just nu ocksa.
  • Vaknar runt 11-12 av att Sophia star bredvid min sang och ruskar om mig.
  • Ater frukost ihop och gor oss iordning.
  • Gar till centrum och sysselsatter oss med diverse saker, oftast sushi, Starbucks och glo pa folk.
  • Kommer tillbaka till hostlet runt halv fem, ater lite, glor pa tv, fixar mig for jobb och gar ivag runt 6.
  • Jobbar till runt 12, halv 1 och gar sedan tillbaka till hostlet.
  • Moter Sophia och gar upp pa taket till alla de andra, dricker lite ol, lyssnar pa sackpipor och gitarrer och sjunger lite. Ibland spelar vi olspel och ibland spyr nagon. Men oftast ar allt okej.
  • Stadar runt halv 5 pa morgonen. (Jag ar sa lat sa jag stadar bara koket just for tillfallet och hoppar over toaletterna).
  • Gar och lagger mig runt 6.

Nagon stal alla mina soppor haromdagen ocksa. Det gjorde mig forbannad, sa nu, varje morgon, stjal jag mjolk av folk till min musli. Och forut stal jag ketchup till mina makaroner.
Javlar i mej.

Kommentarer
Postat av: mami

Hej gumman!

Du vet väl att adress stavas adress och inte address. Kram Mami

2008-11-25 @ 11:22:12
Postat av: Papap.

Hej gumman... Det var goda nyheter du ringde om... Riktigt kul... Du är BÄST!!!! Ply

2008-11-26 @ 08:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0