Well jaja

Igar var min lediga dag och jag utnyttjade det till max genom att ligga i sangen och sova tills 5 da min supervisor, Juliane, ringde och fragade om jag ville jobba i tva timmar. Tackar ju inte direkt nej till jobb, aven fast jag hade minus hundra lust att gora det. Lyckades dock somna om och forsova mig i en kvart. Juliane brydde sig dock inte sarskilt mycket om det dock, hon ar toppen. Slutade med att jag jobbade hela kvallen istallet och tjanade runt hundra dollar extra.

Idag vaknade jag tre ganger. Forst av att Sophia vackte mig runt 11 och fragade om jag ville hanga med till stan. Hade ingen storre lust med det heller fetersom jag gick och la mig runt fem.
Sedan vackte Jasper mig genom att hoppa upp i min sang och kora upp ett kort i mitt ansikte. Det var sa mycket som ETT JULKORT FRAN CAMILLA OCH ANDREAS! Jag blev toppenglad och klistrade in det i min minnesbok :)
Somnade sedan om och vaknade av att Sophia kom och aven hon klattrade upp i min sang, med en megastor islatte till mig som hon hade varit ivag och kopt pa Gloria Jeans coffee. Hur uppskattat som helst. Sedan berattade hon att hon varit runt i hur manga olika musikaffarer som helst och fragat runt efter Kings Of Leon posters till mig i julklapp.
I love her!

Ikvall hade aven varan bar premiar igen efter den langa renoveringen. Har tagit 5 manader ungefar, men ikvall var det oppet bara for de som jobbar har.
Joe, som egentligen ska jobba har i receptionen blev sa javla kanonfull dock, sa jag sa att han kunde ga och lagga sig medan jag tacker upp for honom.
Ska val vacka honom har om nagra timmar tror jag nar han har nyktrat till sa att jag ocksa kan ga och lagga mig.

Tills dess roar jag mig med Youtube. The kooks och Stereophonics brinner hart har just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0