Vanlig, trakig dag i Brisbane.

Vaknade imorse (klockan fyra pa eftermiddagen), Jasper kom hem fran jobbet, vackte mig och upptackte en bed bug pa mitt tacke. Som tur var har jag inte fatt nagra bett. Marcus sprayade madrassen direkt och det var tydligen hur manga som helst inne i den. Jag tror att de vagade sig fram for att jag tvattade mina fotter igar igen.
Iallafall, nu ska den vara ren och frasch och krypfri. Ibland har man tur.

Jobbade 5 och en halv timme, kom hem och hade ett langt snack med Sophia.
Hon kommer lamna Brisbane den tredje januari for att aka till Melbourne. Valdigt ledsamt och trakigt, men hon har inget jobb har och slosar bara sin tid om hon stannar har langre. Vi vill inte planera for mycket, men jag ska forsoka ta mig ner till henne i februari om jag har pengar nog.

Traffade tva killar fran Kungsbacka pa vagen hem, och det var himla skont att hora goteborgsdialekten igen.

Kommentarer
Postat av: Papap.

Hej gumman... Bara trevligt folk från Kungsbacka vet du... Tråkigt att Sophia åker... men ni kommer att ses igen... Säker på det.... Ha det gott... Ply...

2008-12-27 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0