Snart jul

TACK Gunilla och ni for julkortet och brevet och TACK Tone for julhalsningen.

I morse nar jag krop ner till Janine i sangen sa kom aven Simon och han bokstavligt talat tvingade mig att ga till duschen och tvatta mina fotter. Han till och med skrubbade dem at mig, och sen klippte jag tanaglarna. Jag fattar inte vad lite odor kan gora folk upprorda.. Folk... Han tycker aven att jag borde tvatta mina lakan for de ar ganska svarta nedtill, men lite hemmastadd maste man val fa kanna sig.



Var pa stan forut och kopte julklapp till Sophia, caramelkaffe och ett par orhangen. Kopte aven det sista till Jasper, vilket blev choklad fran Belgien sa att aven han ska kanna sig hemmastadd. Har redan en stooor lada till honom med massa smasaker i.

Imorgon har jag faktiskt planerat att ga upp tidigt, masa mig ivag till Gloria Jeans coffee och kopa iskaffe till Sophia och Janine och vacka dem med det.
Klockan tva ska vi ha julmiddag uppe pa taket for all personal, personalen fran baren ska laga mat at oss allihop. Sedan blir det paketoppning och san bajs och sedan baren, varan basta van next doors.
Pa juldagen ska vi nog aka ner till surfers paradise, nagra ur personalen = Jasper saklart och spendera dagen och natten pa stranden tillsammans med en brasa, gitarrer, ol och grillning. Sen ska vi aven sova pa stranden innan vi aker hem igen.

Dessutom, gradden pa moset, sa har snon inte kommit an. Vafan, jag ville ju ha en vit jul.

Kommentarer
Postat av: mami

Hej gumman!

har kommit hem nu, försökte ringa dej men som vanligt kommer jag inte fram. Åkte på matförgiftning i Cap Verde, så det var väl inte den bästa julen jag har haft. Hoppas att nyår i Milano blir bättre.

Älskar dej hör utav mej sedan.

Kram mami

2008-12-26 @ 10:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0