Vanlig natt pa Cloud 9

Igar var en crazy natt.
Sov fyra timmar fran lordag till sondag, skulle jobba klockan tva, sa jag gick dit som en levande zombie, sjuk och jaklig ocksa (jag sover under air conditionen sa det ar svinkallt om natterna). Kom dit och fick ga darifran igen, for jag behovdes inte. Kul att de ringer och sager det, slosade nastan tva timmar pa att ta mig dit och hem. Kom hem och var grinig, men da byggde jag och Jasper taltet, och sen gjorde han apljud och da blev allt battre.
Tog sedan en dusch och sen gick alla till baren.  Och sa har kan jag fortsatta mala pa och vara trakig, men vad jag vill komma till ar det har:

Pa kvallen spydde en kille i korridoren pa hostlet, visst det ar val okej, kan handa vem som helst. Sen spydde han i rummet mitt pa golvet. Borjar bli irriterande, men okej, alla kan bli fulla och gora dumma saker. Vi hade overseende med det, vi som jobbade.
Men nar Jasper sen kom och sa att killen hade spytt igen samt pissat pa nagra asiaters vaskor och sang i rummet sa blev det lite mycket. Vi ringde polisen som fick komma och kolla laget, det beslutades dock att han skulle fa sova ruset av sig, och sedan tvingas lamna hostlet pa morgonen.
Nar hans tre kompisar fick reda pa att Jasper ringt polisen blev de helt galna och skulle "sla sonder honom". Vi flyttade in alla hans saker i varat rum (for ingen ville bo kvar i rummet som luktade faan!) och han fick sova i min sang.
De fyra killarna bestamde sig da for att forstora rummet de var i och hade sonder sangarna, rokte inne, hallde coca cola over hela golvet, slog tva stora hal i vaggen och sprutade rakskum i hela rummet. vi ringde polisen igen, men det tog tva timmar innan de kom upp sa de lyckades forstora det dar rummet helt!
Massa annat kan tillaggas ocksa, men det dar var vad som hande i det stora hela. Gick och la oss sju pa morgonen.

Nu, nyss kom Jasper och fragade om han kunde fa en till kudde till "our bed". Nagon tar saker for givet.... Snart ska jag ga och spoona honom, ska bara stada forst.
Och innan ni drar egna slutsatser sa kan jag namna att han ar med Caroline, vi ar bara basta kill och tjejvanner har, vilket faktiskt gar.


Bilder..






Carro, Carros tunga, jag och Simon. Han envisas med att jag ska kalla honom "papa" eftersom han ar 10 ar aldre an mig.. Syns inte direkt...



Frau Tocue.



Joe och jag.





Sophia, Janine och jag. Varan nya morgonritual ar att krypa ner i Janines sang och gosa dar i en halvtimme innan vi gar upp.



Jag anvander aldrig skor har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0