Bajs

Idag klantade jag mig sa fruktansvart. Brukar oftast borja jobba atta pa kvallen, men eftersom jag behover fler timmar sa lyckades jag tjata till mig sa att jag iallafall fick borja halv atta idag.

Sporegnade nar jag skulle till taget, sa jag tog mina arbetsklader+skorna och la dem i vaskan och sparang barfota med en handduk over mig till taget. Nar jag satt pa taget (och det var 20 minuter kvar tills jag borjade, och det tar runt 15 minuter att ga fran taget till restaurangen) sa tar jag upp min vaska for att satta pa mig mina skor i forvag. Men, what a pity, det finns bara en sko i vaskan. En javla sko. Vart fan var den andra liksom?
Forsokte ring Sophia, men hon svarade inte. Ringde Jasper, men han svarade inte. Carro svarade dock nar jag ringde, sa jag tvingade henne att springa in pa mitt rum och letar efter skon och dar lag den, mitt pa golvet.
Kom in till restaurangen och fick pinsamt forklara att jag inte kunde borja jobba an for att jag bara hade en sko.
Betalade en taxi at Sophia for femton javla dollar sa att hon kunde komma med skon snabbt. Louise, managern, var inte glad, men alla andra tyckte det var roligt.. Den halvtimmen jag hade tjatat till mig forsvann ganska fort.

Glom inte skicka julklappar och sant till
Cloud 9 backpackers
350 upper roma street
Brisbane, QLD, 4000
Australia


Forrsten sa ar alla killar svin, och de saknar hjarnor, och PLY ar hemligt.

Tack for ikvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0