Julafton pa Cloud 9 och juldagen i Surfers paradise

Julafton spenderade vi pa hostlet hela dagen. Hade julmiddag uppe pa taket klockan tre och satt dar och hade trevligt. Pa kvallen stangde vi receptionen och delade ut vara presenter dar bakom (bilder pa det kommer senare).
Alla hade en varsin, hemlig, person att kopa present till.

Jag fick ett par svindyra skor av Sophia och en bok, och jag blev valdigt rord.

Jasper var min hemliga tomte och utav honom fick jag en halsalva eftersom jag har sa trasiga fotter, ett par strumpor och pingisracket :P
Efter det gick alla till baren och drack dar innan vi gick och la oss.

Pa juldagen stack vi till Surfers paradise, for att enbart spendera dagen dar pa stranden, for vadret skulle inte bli sa bra.
Var pa stranden i nagra timmar, lekte, badade, kakade och sedan borjade det sjalvklart regna.. Tog skydd under nagra trad, och Jasper borjade spela gitarr. Efter en stund kom det en annan kille med en stor bongotrumma och joinade honom, sa vi bestamde oss for att ga in till huvudgatan och spela och dansa for att fa ihop lite pengar. Sagt och gjort, lang historia, videor kommer senare.
Alla hade skitkul iallafall.
Nar vi skulle ta taget hem runt to tiden sa ville nagra av oss stanna, som vi hade bestamt tidigare, sa vi stannade. Var jag ,Carro, Claire, Janine, Jasper och Joe.
Gick till stranden och slog oss ner dar runt en fejkbrasa som vi hade gjort.
Jasper spelade gitarr, vi drack, sjong, badade och kakade lite mer. Helt toppen.

Tog taget tillbaka runt atta pa morgonen.






Personalmiddag uppe pa taket pa Cloud 9. Sallader och grillad kyckling och massa annan icke-julmat. Trevligt dock. Julafton.




Jag och Janine ar julmoss.


Jasper med sin klanning som han fick i julklapp av Marcus. Juldagen.


Simon...



Joe forsoker vacka Simon med sitt paraply.


Marcus.


Simon och Claire, pa vag till Surfers paradise.


Joe, Jasper.




Claire.






Stranden.




Jag och Jasper.


Jasper.


Pose.


Stora regnmoln rullar in.


Kackerlackor mumsar pa hamburgare.


Joe.


Spelar, sjunger och dansar pa gatan.


Pa kvallen.


Joe, trott.


Joe, annu trottare, med min kebab.


Janine.


Joe.


Metalldetektorkvinna kollar om vi har tappat pengar.


Ja, stranden ar pa riktigt., och ja, pa korten jag inte ar med pa, sa ar jag fotograf.








Carro, jag och Jasper.


Morkt kort, men Claire, Jasper, Janine, jag och Carro.


Jag och Janine i Claires glasogon.




Janine ar overtrott och drar varan goon i sanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0