Barinvigning och sangdekoration


Simon, Marcus och Claire i receptionen.



Jag och Sophia.












Igar sa hade vi storstadning i personalrummet (det har inte blivit stadat pa flera manader, sa det var hur ackligt som helst) och jag och Claire, en annan tjej fran England som jag inte har namnt har tidigare, bestamde oss for att flytta varan sang till mitten av rummet langs vaggen sa att det blev mer plats i rummet. Jag tyckte dock inte om att alla kunde se nar jag sov, sa jag tejpade upp tva paraplyer vid mitt huvud sa att jag far sova ifred utan att folk ser mitt mosiga ansikte nar jag sover samt dregel pa kudden.
Claire tyckte det var jattefint och smart sa vi bestamde oss for att agna dagen at att dekorera hela varan sang. Vissa skulle nog kalla det att ga overstyr. Vi kallar det kreativt. Vi alskar varan sang nu.


Enbart paraplyerna, innan vi satte igang pa riktigt.



Varan wall of fame pa min stege, plus en "sorry closed for cleaning" skylt som jag stal fran hostlet bredvid. Aven en sjalvlysande kedja och nagra chilifrukter som hanger langs med sangen.



Vanlig, trakig sang, bredvid varan.



Nu borjar det likna nagot.










Wall of fame. Bilder pa mig, Claire och modellbrudar, kondomer, prinsesskrona m.m.









Nojda och glada. Vi kande att vi behovde vara lite sportiga, sa vi satte upp en "I love golf" troja som vi gjorde, samt fiskespo och ett plastgolfset.







"Laugh or we kill the puppy".







Simon alskar varan sang.



Min Kings Of Leon horna. Har bara en artikel an sa lange, vantar pa min poster.. Tjoho.





Claire och Jasper nedanfor mig.

Kommentarer
Postat av: Mami

2008-12-17 @ 11:52:00
Postat av: Mami

Ja du Noelle vad ska man säga, nu ser det nästan ut som du hade det hemma,lika stökigt, hahaha.

Hoppas du tar med dej dina lösöron hem så att jag kan få låna dom av dej. Hoppas att du får en bra jul för det ska jag ha i Kap Verde.

Kram mami

2008-12-17 @ 11:54:21
Postat av: Gaste

Hej Noelle. Hur mår du?

Du ska veta att jag saknar dig :D <3

Ska berätta en grej.

Mitt band har anmält sig till Sveriges största Rocktävling, och vi ska spela den 16 januari, 6 Februari, 20 Februari, och den 6 mars :D

SÅ du får lägga in en tanke då :D

Men du får ha de så bra :D

pusspusspuss <3<<3<3<3

2008-12-18 @ 22:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0