Undervattensbilder fran Whitsundays

Framkallade undervattensbilderna fran Whitsundays tidigare idag.. Var inte riktigt lika bra som jag hade forvantat mig, men det var inte sa latt att simma omkring under vattnet och forsoka ta massa kort med en kamera som var lika smidig, klumpig och stor som en sten.. Hade dessutom ett cyklop tjockt som Conny, sa nar man forsokte kolla genom det i kameran sa sag man ungefar lika bra som nar man har pa sig Stens glasogon. Alltsa inte ett skit.
Sa man fick helt enkelt forsoka ta sig under vattnet med en hand, halla sig kvar dar under genom att vifta som fan med hela armen och ta lite kort pa mafa med den andra handen.
Alltsa inte helt enkelt.





















































Kommentarer
Postat av: Papap.

De är skitfräna ändå gumman.... Såg att du fått med några tyska valrossar också....är de vanliga i de vattnen??? Ply

2008-12-05 @ 22:45:01
Postat av: Alina

Rätt eller fel att Robin åkte? :)

2008-12-05 @ 22:48:26
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: sofia

du anar inte hur nära jag är att ta mitt pick och pack från kristinehöla och dra till australien till dig!

2008-12-13 @ 11:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0