Sophia ar borta

Idag ar jag lite gladare.
Pa grund av; 

  • Marcel skickade nyss ett meddelande och sa att han var okej, plus att han kommer och halsar pa inom kort igen.
  • Imorn ska jag, Sophia, Jasper och Caroline aka till IKEA och handla sill, glogg, ahlgrens bilar, kaviar och annan svensk mat.
  • Vi har inte en aning om vart det ar, men Monki, en kille pa jobbet, erbjod mig skjuts.
  • Jag far min forsta lon imorn.
  • Mitt godis ar pa vag.
  • Marcel kommer tillbaka for ett litet tag, om ett litet tag.
  • Marcel kommer tillbaka.

Just nu kan jag inte hitta Sophia, kom precis tillbaka fran jobbet och har sprungit runt och letat i en evighet.

Om ni har sett henne sa ring.




Kommentarer
Postat av: Papap.

Har du hittat Sophia??? Ikea ligger nere i Logan... Ungefär en halvtimme söder om downtown... Lätt att hitta, ligger på höger sida av stora vägen.... Stort blå-gult hus...

2008-12-02 @ 23:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0