secret place as in blues for the whole coin

Jag ar glad igen.  Idag tog Caroline och Jasper med mig till deras secret place vilket var en bluesbar som vi numera kommer besoka regelbundet. Jag alskade den.

Imorn har jag aven tagit en dag ledigt, for Marcel och Dan kommer och hamtar mig har och tar med mig upp till rainbow beach for en natt. Ska se solnedgangen pa stranden och sova i en bil. Och vi kan alla saga hejda ordentligt innan vi aldrig mer ses igen.

Igar hade jag valdigt trakigt och laste alla bloggar jag kunde hitta. Nagon undrade varfor det ar extra mycket coca cola reklam under julen. Jo, det ar namligen for att coca cola gjorde jultomten rod. Innan var han gra. Sa, nu vet ni det, varfor coca cola ar kopplat till julen.


Just det, idag var det stora IKEA dagen. Jag och Carro kom efter mycket om och men till IKEA som lag en bra bit bort. For att gora en lang dag kort. Vi kom, skrek nart vi sag svenska flaggan, gick in, at kottbullar, knallade omkring och var glada, kopte hur mycket mat som helst och traffade x antal svenskar.
Nar vi kom tillbaka till hostlet sa bakade vi ett mycket stiligt pepparkakshus till allas gladje.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0